Termeni si Conditii

Termeni si conditii

 

  1. PREVEDERI GENERALE
  1. Site-ul de prezentare a magazinului fizic ce poate fi accesat la adresa de internet www.fain-discount.ro este deținut și administrat de societatea SC D&D Klassmag SRL, persoană juridică de drept românesc, cu sediul social în str Porii nr 8, ap 14, Floresti, judetul Cluj, România.
  2. Utilizarea fain-discount.ro necesită îndeplinirea de către sistemele informatice utilizate de către Client a anumitor cerințe de ordin tehnic.
  3. Termenii și condițiile fain-discount.ro se adresează Utilizatorilor, Clienților consumatori și Clienților neconsumatori care utilizează fain-discount.ro.
  4. Informațiile prezentate în cadrul fain-discount.ro cu privire la Produse constituie doar invitația la încheierea Contractului de Vânzare în sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanța de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
  5. Navigarea în cadrul fain-discount.ro echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă de către orice Client sau Utilizator a Termenilor și Condițiilor fain-discount.ro.
  6. fain-discount.ro își rezervă dreptul de a schimba și actualiza, în orice moment, conținutul platformei fain-discount.ro precum şi Termenii şi Condițiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă.
  7. Termenii şi Condițiile fain-discount.ro au în vedere, în primul rând, vizitatorilor si utilizatorilor platformei www.fain-discount.ro dar se pot aplica, după caz, şi în ceea ce privește cumpărarea unor Produse din magazinele fizice ale Societății.
  8. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile în fain-discount.ro (i.e. imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, etc) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate în cadrul fain-discount.ro exclusiv cu titlu de prezentare.
  9. Clientul/Utilizatorul poate interacționa cu Vânzătorul prin intermediul adresei de poștă electronică contact@fain-discount.ro.
  10. Orice tentativă de fraudă sau orice frauda (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clienților și/sau Utilizatorilor Fain-discount.ro, alterarea conținutului platformei www.fain-discount.ro, încercarea de afectare a performanțelor serverelor care deservesc platforma fain-discount.ro, deturnarea conținutului livrărilor Produselor către terți, etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.
  11. Modalitatea de prezentare a ofertelor pe Site consta in afisarea Produselor conform pretului oferit,  insotite de numarul de produse disponibile ale acelui produs aferent ofertelor respective.
  12. Criteriile folosite pentru prezentarea Produselor:
    1. La accesarea unei categorii sau subcategorii de Produse, acestea se afiseaza in ordine descrescatoare in functie de criteriul “cel mai nou produs in stoc”.
    2. Afisarea rezultatelor cautarii unui Produs se afiseaza dupa relevanta textului introdus, printre criteriile avute in vedere pentru a se stabili nivelul de relevanta fiind cele determinate de frecventa utilizarii respectivului cuvant pe Site, corelarea cuvintelor introduse in cautarea Produsului si cele utilizare pentru denumirea si descrierea Produsului pe Site, numarul de cautari in care a fost folosit respectivul cuvant. Mentionam ca aceste criterii sunt supuse unei evaluari permanente din partea echipei Fain-discount.ro, prin urmare exista riscul ca aceste criterii sa poata fi inlocuite in cadrul unor campanii promotionale sau cu ocazia unor alte evenimente comerciale similare.
  1. MODALITATI DE ACHIZITII ALE PRODUSELOR PREZENTATE PE FAIN-DISCOUNT.RO

Achizitia produsele comercializate de catre SC D&D Klassmag SRL, prezentate pe Platforma Fain-discount.ro se poate face doar fizic in magazinul de la adresa aleea Bibliotecii nr 10, Cluj-Napoca.

  1. GARANȚIILE ȘI RETURUL

In cazul produselor care beneficiază de garanție, vei primi la achizitie si un certificat de garanție.

Garanția produselor achizitionate de la SC D&D Klassmag SRL este asigurată de catre cei care au vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

Fain-discount.ro are obligația legala sa accepte returul produselor in termen de 14 zile de la momentul livrarii, dar pot oferi si alte facilități, campanii și politici privind returul, urmand ca acestea sa fie specificate in detaliu de catre Comerciant, acesta asumându-ți raspunderea pentru corectitudinea datelor și informațiilor cuprinse în politicile privind returul, garanția, stocurile de produse și livrările.

 

Legislaţia Incidentă

Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;

 

  1. SERVICII ELECTRONICE ŞI FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE CĂTRE VÂNZĂTOR ÎN CADRUL FAIN-DISCOUNT.RO. COMUNICĂRI COMERCIALE

4.1. SERVICII ELECTRONICE ŞI FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE CĂTRE VÂNZĂTOR ÎN CADRUL FAIN-DISCOUNT.RO.RO ŞI/SAU ÎN APLICAŢIE

  1. În cadrul Fain-discount.ro, Vânzătorul pune la dispoziţia Clientului şi/sau Utilizatorului următoarele servicii electronice şi funcţionalităţi:
    1. vizualizarea Conținutului afișat în cadrul Fain-discount.ro.;
  2. Clientul şi/sau Utilizatorul au următoarele obligaţii în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor puse la dispoziţie de Vânzător în cadrul Fain-discount.ro:
    1. să folosească serviciile electronice și funcționalitățiile puse la dispoziție de către Vânzător astfel încât să nu interfereze cu funcționarea platformei fain-discount.ro
    2. să utilizeze serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare şi cu Termenii şi Condiţiile Fain-discount.ro;
    3. să nu desfășoare activități informatice sau orice alte activități care au ca scop obținerea de informații care nu sunt destinate Clientului şi/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienți sau care interferează cu principiile sau aspectele tehnice de funcționare ale Fain-discount.ro ori modificarea neautorizată a Conținutului furnizat de Vânzător, în special a celor furnizate în cadrul Fain-discount.ro referitor la Prețuri sau la descrierea Produselor;
  3. Reclamații referitoare la furnizarea serviciilor electronice în cadrul Fain-discount.ro pot fi depuse:
    1. în scris la adresa: aleea Bibliotecii nr 10, Cluj-Napoca, jud Cluj;
    2. în format electronic prin intermediul poștei electronice la adresa: contact@fain-discount.ro.
  4. Se recomandă precizarea de către Client/Utilizator în reclamaţie/plângere a următoarelor aspecte:
    1. natura și circumstanțele referitoare la subiectul plângerii, în special, tipul neregulii și data când aceasta a avut loc;
    2. solicitarea Clientului sau a Utilizatorului;
    3. datele de contact ale petentului.
      • Cerinţele enumerate mai sus constituie doar un model şi nu influenţează eficacitatea reclamaţiilor înaintate dacă modelul recomandat se omite, însă aceste informaţii pot facilita examinarea cu celeritate a plângerii de către Vânzător.
  5. Soluţionarea reclamaţiei de către Vânzător se poate face imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii primirii plângerii formulate de către Client/Utilizator.
  1. GARANŢIA PRODUSELOR ŞI RECLAMAŢII CU PRIVIRE LA PRODUSE

5.1.     Garanţia Produselor

  1. Garanția reprezintă orice angajament asumat de Vânzător față de Client/Utilizator prin care acesta se obligă să restituie Clientului/Utilizatorului, fără solicitarea unor costuri suplimentare, Prețul plătit, prețul de reparare sau prețul de înlocuire a Produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în Fain-discount.ro. sau în declarația de conformitate a Produsului.
  2. Produsele afișate în cadrul Fain-discount.ro. pot fi supuse garanției vanzatorului. Termenii și condițiile detaliate ale garanției, precum și durata acesteia sunt prezentate pe documentul de garanție emis de către vanzator şi care însoţeşte Produsul, după caz.
  3. Produsul beneficiază de garanţie în următoarele condiţii:
    1. Clientul/Utilizatorul a achiziționat Produsul de la SC D&D Klassmag SRL.
    2. Clientul/Utilizatorul a respectat instrucțiunile de folosire şi întreținere ale Produsului, acesta fiind utilizat conform instrucțiunilor impuse de producător sau distribuitor;
    3. Clientul/Utilizatorul a păstrat certificatul de garanție şi documentul fiscal (i.e. factură sau bon fiscal) care atestă achiziționarea Produsului. Locul prezentării pentru a putea beneficia de garanție este cel specificat pe certificatul de garanție, care însoțește Produsul livrat.
  4. Cauze de pierdere a garanției:
    1. avarii/deteriorări mecanice ale Produsului, expunere excesivă la radiații solare a Produsului sau modificări fizice neautorizate ale acestuia;
    2. defectarea Produsului, ocazionată de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, întreținere, transport, manipulare şi instalare ale acestuia, prevăzute în manualul de utilizare;
    3. deteriorarea mecanică provocată prin lovirea Produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul şi seria acestuia;
    4. inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descărcări electrice a Produsului, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate;
    5. distrugerea circuitelor interne ale produsului, generate de șocurile rezultate în urma manipulării necorespunzătoare a acestuia.
  5. SC D&D Klassmag SRL nu oferă garanție comercială pentru Produsele livrate Clienților/Utilizatorilor

5.2.     Reclamaţii cu privire la Produse

  1. Imaginile Produselor din Fain-discount.ro. au doar un caracter ilustrativ şi nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăţii Produselor (i.e. ambalajul poate diferi, în funcţie de modificările operate de producător sau distribuitor).
  2. Produsele provin din retururi si lichidari de stoc, de aceea unele produse pot fi defecte.
  3. Toate produsele se vor testa inainte de achizitionare.
  4. Toate Produsele 100% functionale beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Produsele defecte nu beneficiaza de garantie.
  5. Dacă Produsul vândut a beneficiat de garantie si ulterior s-a constatat un defect, Clientul/Utilizatorul are dreptul să ceară înlocuirea Produsului cu unul fără defecte sau eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării Produsului. Dacă înlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibilă pentru Vânzător, Clientul/Utilizatorul poate solicita reducerea Preţului Produsului sau, dacă defectul este unul substanţial, se poate returna contravaloarea acestuia.
  6. În măsura în care reclamaţia formulată de Client/Utilizator este justificată, Vânzătorul are următoarele obligaţii:
    1. dacă înlocuirea sau reparaţia Produsului sunt posibile, să înlocuiască Produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru Client/Utilizator, în conformitate cu prevederile Legislaţiei Incidente şi pe cheltuiala sa. Orice reparare sau înlocuire va fi facută în cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilită de comun acord între Vânzator şi Client/Utilizator;
    2. dacă înlocuirea sau reparaţia Produsului nu sunt posibile, să restituie Clientului/Utilizatorului Preţul, parţial sau total, în funcţie de solicitarea Clientului/Utilizatorului, în termen de 15 zile calendaristice de la data la care Vânzătorul este notificat în acest sens de către Client/Utilizator.
  7. Vânzătorul va răspunde solicitării reclamației Clientului/Utilizatorului prin intermediul Departamentului Operational, nu mai târziu de 10 Zile Lucrătoare de la data primirii acesteia. Societatea va informa Clientul/Utilizatorul despre progresul reclamaţiei, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin email/telefon.
  8. Durata soluţionării reclamaţiei, inclusiv eliminarea defectelor sau înlocuirea Produsului, durează de regulă până la 30 de zile calendaristice, fiind însă necesară furnizarea de către Client/Utilizator a asistenţei necesare în vederea respectării termenului respectiv.
  9. Vânzătorul este răspunzător dacă defectul fizic va fi constatat de Client/Utilizator în termen de 12 luni de la data livrării Produsului sau înainte de data de expirare menţionată pe ambalajul Produsului. Cererea de îndepărtare a defectului Produsului sau de schimb al acestuia cu alt Produs fără defecte trebuie formulată în termenul menţionat anterior, sub sancţiunea prescrierii acesteia.
  10. Clientul/Utilizatorul trebuie sa informeze Vânzătorul despre lipsa de conformitate a Produsului în termen de două luni de la data la care a constatat-o, dar nu mai târziu de 12 luni de la data achizitiei.
  1. POLITICA DE RETUR A SC D&D KLASSMAG SRL

6.1 Prevederi Generale

  1. Clientul/Utilizatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fără a preciza motivele şi fără să suporte orice fel de cheltuieli, altele decât cele prevăzute de lege.
  2. Perioada de retur este de 14 zile şi începe de la data achizitiei. 
  3. Clientul/Utilizatorul este responsabil pentru orice diminuare a valorii Produselor, ca o consecinţă a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura, proprietăţile şi funcţionalitatea Produsului. Pentru claritate, Vânzătorul va reţine o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Produsului, care variază între 10% şi 60% din valoarea iniţială a Produsului, după caz.
  4. Vânzătorul va returna Preţul folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul/Utilizatorul.

6.2 Excepţii de la dreptul de retur:

  1. Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator: produse de nutriţie, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală (din motive de igienă, acestea se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate prin înlocuirea elementelor ce au intrat în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală).
  2. Pentru claritate, conform dispozițiilor art. 16 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanţă următoarele:
    1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
    2. furnizarea de produse şi/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    3. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
    4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de cumpărător;
    6. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care Vânzătorul nu le poate controla;
    8. contractele în cazul cărora clientul a solicitat în mod special vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de cumpărător sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
    9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
    10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
    11. furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

6.3    Politica de Retur a Fain-discount.ro.

6.3.1 Aspecte generale

  1. Fain-discount.ro oferă drept de retur pentru Clienții/Utilizatorii care notifică intenția lor de a se retrage, în termenul menţionat mai sus la punctul 184, cu excepția unor prevederi exprese contrare menționate în Termeni și Condiții pentru anumite categorii de Produse, după caz.
  2. Prezenta politica de retur a Produselor nu se aplica clientilor/utilizatorilor persoane juridice care au achizitionat un Produs de la SC D&D Klassmag SRL, aceasta categorie fiind exceptata de la aplicarea legislatiei in materia protectiei consumatorului.

6.3.2 Modalități și Termene de Returnare a Produselor

  1. Clientul/Utilizatorul poate efectua returul doar la sediul magazinului de unde au achizitionate, aflat la adresa: ale. Bibliotecii nr 10, Cluj-Napoca, jud Cluj.

6.3.3 Condiții de returnare a produselor

  1. Prevederi generale
    1. În orice situație de returnare a Produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost achizitionate de catre Clientul, împreună cu toate accesoriile şi documentele care au însoțit Produsul respectiv (i.e. factură, certificat de garanție, cabluri de alimentare, etc.).
    2. Produsele trebuie să fie returnate în aceeași condiție în care au fost primite de către Client/Utilizator și anume fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate anterior de către Client/Utilizator în corespondența purtată cu Departamentul Operational).
    3. În conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, Fain-discount.ro își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea următoarelor produse:
      1. susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
      2. sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (i.e. produsele din categoriile Cosmetice și Îngrijire personală);
      3. care, după achizitie, potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
      4. care nu au pulverizator, din categoria Parfumuri;
      5. de uz alimentar.
    4. Pe fiecare pagină de Produs există informația privind posibilitatea ca acesta să fie returnat de către Client/Utilizator. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
    5. În cazul în care o achizitie, la care s-a oferit unul sau mai multe Produse cadou, este returnată integral, Clientul/Utilizatorul este obligat să returneze şi Produsul cadou în starea lui originală, respectiv nedeteriorată și cu ambalajul sigilat. În ipoteza în care Produsul cadou nu este returnat, valoarea returului va fi diminuată în mod corespunzător cu valoarea produsului cadou.

Categoria „Electronice

Condiții generale

  1. Clientul/Utilizatorul poate returna Produsele în termen de 14 de zile calendaristice din momentul în care acestea au fost achizitionate din magazinul fizic.
  2. În acest sens, Clientul/Utilizatorul este obligat să completeze formularul de retur și să returneze produsele cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data achizitiei. Cererile formulate peste termenul indicat mai sus nu vor avea nici un efect juridic.
  3. Toate produsele pe care Clientul/Utilizatorul le returnează trebuie să fie în aceeași stare în care acesta le-a primit, însoțite de etichetele inițiale, intacte, de certificatul de garanție în original, după caz, precum și de toate celelalte documentele care au însoțit Produsul livrat.
  4. În cazul în care Clientul/Utilizatorul a achiziționat mai multe produse de același fel și optează pentru a le returna pe toate, doar unul din Produse poate fi desigilat.
  5. Fain-discount.ro.nu acceptă retururi cu privire la Produse care prezintă cel puțin una din următoarele caracteristici:
  1. au fost efectuate intervenții neautorizate asupra Produsului;
  2. au ambalajul deteriorat sau incomplet;
  3. au urme de uzură sau folosire excesivă;
  4. au zgârieturi, ciobituri, lovituri sau semne de expunere la șocuri mecanice/electrice;
  5. nu au toate accesoriile primite în pachetul în care au fost livrate;
  6. Produsul a făcut parte dintr-o comandă specială (comanda specială este aceea care vizează un produs care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans din partea Clientului/Utilizatorul;
  7. îndeplinesc una din condițiile specifice, în funcție de tipul produsului.

Condiții specifice în funcție de tipul Produsului electronic

  1. TV, Audio& Foto, Electronice Auto
    • Clientul/Utilizatorul nu poate returna niciunul dintre aceste Produse în situația în care, ulterior livrării, a dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care aceste Produse i-au fost livrate.
  2. Electrocasnice, Climatizare și Boilere
    • Fain-discount.ro recomandă Clientului/Utilizatorul ca Produsele din această categorie să fie returnate sigilate. În cazul în care respectivele Produse au fost desigilate, acestea vor putea fi returnate doar dacă nu au fost instalate/montate sau folosite.

Categoria „Casa si Decoratiuni”

Condiții generale

  1. In conformitate cu această Politică, produsele achiziţionate de la Fain-discount.ro. pe teritoriul României pot fi returnate în termen de 14 de zile de la data la care acestea au fost achizitionate.
  2. Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:

(a) Legii nr. 449/2003 privind vânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie – pentru neconformitatea produselor

(b) garanţii – pentru produsele acoperite de garanţie, pentru defectele de calitate

(c) dreptul de a retrage contractul de vânzare ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile consumatorilor, sub efectele contractelor încheiate cu profesionişti.

Termeni şi condiţii privind returul

1. Fain-discount.ro. va accepta ca retur produsele care:

  1. a) sunt în ambalajul original (nedesfacut) şi nu sunt deteriorate si nici nu prezinta semne de uzură, respectiv în starea în care au fost livrate Clientului;
  2. b) nu sunt in ambalajul original (in aceasta categorie sunt incluse si produsele care sunt returnate în ambalajul original, dar acesta este deschis) şi prezintă doar semne în urma manevrării, necesare pentru a stabili natura, caracteristicile şi funcţionalitatea produselor atunci când acestea au fost despachetate şi asamblate. Clientul are astfel posibilitatea de a vedea şi testa bunurile acasă, fără a le folosi.


2.Fain-discount.ro. va rambursa contravaloarea bunurilor menţionate anterior, în următorul mod:

  1. a) În cazul în care produsele nu sunt folosite şi sunt în ambalajul original
    returul se poate face în termen de 14 zile de la data la care produsele au fost achiziţionate.

 

Fain-discount.ro. îşi rezervă dreptul de a nu rambursa contravaloarea bunurilor care nu respecta prevederile secţiunii.

(produsele sunt murdare, deteriorate, zgâriate, ciobite, prezintă semne de spălare sau alte daune). Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Cu toate acestea, dacă se ia decizia de a accepta returul acestor produse, Fain-discount.ro. îşi rezervă dreptul de a reduce suma rambursată, într-o manieră care să reflecte reducerea valorii produselor. Valoarea rambursată va fi stabilită in functie de perioada de timp în care produsul returnat a fost folosit, precum si de uzura produsului. Valoarea rambursului va scădea cu cât produsul a fost folosit pentru o perioadă mai indelungata iar semnele uzurii produsului sunt evidente, astfel valoarea rambursului este cea mai mica.

Fain-discount.ro. nu va rambursa contravaloarea următoarelor produse:

  • Saltele, protectii saltea, topere – avand in vedere dispozitiile art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, din motive de protecție a sănătății si din motive de igienă, in cazul in care lipseste ambalajul produsului si produsele prezinta semne de uzura/utilizare/deterioare, acestea nu vor putea fi rambursate.
  • Textile (prosoape de baie sau bucatarie, halate, cearceafuri si lenjerii de pat, fete de perna, perne, pilote, cuverturi, paturi) - avand in vedere dispozitiile art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, din motive de protecție a sănătății si din motive de igienă, in cazul in care lipseste ambalajul produsului si produsele prezinta semne de uzura/utilizare/deterioare, acestea nu vor putea fi rambursate.
  • Becuri - sunt considerate produse susceptibe a se deteriora rapid, astfel incat acestea nu vot putea fi rambursate avand in vedere dispozitiile art. 16 lit. d) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
  • Detergenti / Solutii curatare  sunt considerate produse susceptibe a se deteriora rapid, astfel incat acestea nu vor putea fi rambursate avand in vedere dispozitiile art. 16 lit. d) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

 

  1. PROTECŢIA MEDIULUI
  1. Deșeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase, care au un impact negativ asupra mediului şi sănătății populației în cazul în care nu sunt colectate separat.
  2. Având in vedere prevederile Ordonanței de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecția mediului şi ale Ordonanței de Urgenţă a Guvernului nr. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice si electronice, Clienții vor avea în vedere următoarele:
    1. cumpărătorii Produselor au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate şi de a colecta separat aceste DEEE;
    2. colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va putea efectua prin intermediul punctelor de colectare selective puse la dispoziția producătorilor de autoritățile publice locale care au obligația de a colecta separat DEEE de la gospodăriile particulare şi de a pune la dispoziția producătorului spațiile necesare pentru înființarea punctelor de colectare a DEEE;
    3. Clienții/Utilizatorii pot preda DEEE în mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achiziției unui produs nou din aceeași categorie; astfel, Societatea aplică politica de colectare a DEEE în sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislației în vigoare, dacă echipamentul predat este echivalent şi a îndeplinit aceleași funcții ca şi echipamentul nou furnizat.
  3. Simbolul care indică faptul ca echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate este reprezentat de o pubelă cu roţi barată cu o cruce, ca in imaginea alăturată:
  4. Această pictogramă indică faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere şi că acestea fac obiectul unei colectări separate.

 

  1. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
  1. Drepturile exclusive asupra Conținutului pus la dispoziție/afișat prin intermediul Fain-discount.ro.de către Vânzător sau contractorii acestuia, în special drepturile de autor, numele şi sigla Fain-discount.ro.(marca comercială), elementele grafice ale acestuia, software-ul precum și drepturile asupra bazelor de date sunt supuse protecției juridice și sunt proprietatea Vânzătorului sau a furnizorilor/partenerilor săi contractuali. Clientul/Utilizatorul are dreptul să folosească Conținutul de mai sus, gratuit, dar numai pentru uz personal și exclusiv pentu utilizarea corectă a Fain-discount.ro.
  2. Clientul/Utilizatorul nu are dreptul în special să traducă, să adapteze, să modifice, sau să facă orice fel de modificări, inclusiv modificarea codului sursă şi nici să utilizeze Aplicația pentru realizarea propriului profit.
  3. Fain-discount.ro poate oferi Clientului/Utilizatorului, la solicitarea expresă a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al platformei fain-discount.ro. Acest acord se aplică strict pentru Conținutul/Conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor Conținuturi, fără a putea utiliza alte Conținuturi ale platformei fain-discount.ro.
  4. Utilizarea pe Fain-discount.ro.a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectiva. Societatea nu își asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea Conținutului platformei fain-discount.ro.

 

  1. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE
  1. Fain-discount.ro nu garantează că platforma fain-discount.ro, serverele pe care este găzduită sau e-mailurile trimise de Fain-discount.ro.sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari cu efect perturbator. Clientul/Utilizatorul folosește platforma fain-discount.ro pe riscul propriu, Societatea fiind exonerată de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Fain-discount.ro.sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe platforma fain-discount.ro. Fain-discount.ro  nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
  2. Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile Produselor prezentate pe platforma fain-discount.ro, acestea fiind puse la dispoziția Fain-discount.ro de către furnizori in limba furnizorului si traduse in limba romana cu ajutorul google translate. Prin urmare unele descrieri pot contine erori.
  3. Informațiile incluse în Fain-discount.ro. au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu buna credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Clientul/Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștința Vânzătorului la adresa contact@fain-discount.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare, dacă este cazul.
  4. Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar Fain-discount.ro. nu își asumă nici o responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
  5. Fain-discount.ro nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor şi Condițiilor Fain-discount.ro.
  6. Societatea nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării platformei fain-discount.ro, precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe platforma fain-discount.ro.
  7. În fiecare caz privind stabilirea răspunderii Vânzătorului, a angajaților săi, a reprezentanților autorizați și/sau a plenipotențiarilor, răspunderea față de Consumator, indiferent de temeiul său juridic, este limitată la valoarea Prețului din Contractul la Distanţă.

 

  1. FORŢA MAJORĂ
  1. Niciuna din părţile Contractului la Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial - a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la Distanță, daca neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ. Conflictele de muncă nu reprezintă forță majoră. Nu este considerat caz de forță majoră un eveniment asemănător celor de mai sus care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligațiilor oricăreia dintre părți.
  2. Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majora.
  3. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.

 

  1. LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR

11.1.  Legea aplicabilă

  1. Tranzactiile efectuate intre Client si Vanzator vor fi guvernate şi interpretate în conformitate cu legea română.

11.2.   Soluționarea Disputelor

  1. Părţile vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea tranzactiilor.
  2. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din România, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro.

 

SC D&D KLASSMAG S.R.L. , cu sediul in str. Porii nr 8 ap 11, Floresti, jud Cluj (“D&D KLASSMAG” sau „ Noi”) vă prezintă în această nota de informare modul în care prelucrăm și protejăm datele cu caracter personal. Prelucrarea descrisa in continuare poate fi efectuata parțial de împuterniciți ai SC D&D KLASSMAG S.R.L.

Scopurile și baza legală a prelucrărilor
Datele dvs. personale sunt prelucrate în scopul transmiterii către dumneavoastră a unor comunicări comerciale/ de promovare a unor produse si/ sau servicii.
Prelucrarea acestor date se face cu consimțământul dumneavoastră explicit, pe care îl exprimați la momentul în care vă înregistrați prin platforma online.
Tipuri de date cu caracter personal pe care le prelucrăm
SC D&D KLASSMAG S.R.L. colectează numai datele personale necesare în scopurile menționate mai sus. Astfel, solicitam persoanelor care acceseaza platform online doar acele date care sunt evidentiate in mod explicit in formular.

Categoriile de date personale supuse prelucrărilor, pentru scopurile arătate in prezenta, sunt următoarele:
Date de contact, precum: - Numărul de telefon; - Adresa de email
Datele personale nu sunt supuse unui proces decizional individual automatizat.
Sursa datelor cu caracter personal
Datele personale care se prelucreaza sunt cele pe care ni le transmiteți prin intermediul formularului completat de dumneavoastră la momentul accesării platformei online.
Categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal
SC D&D KLASSMAG S.R.L. prelucreaza direct sau prin imputerniciti datele personale colectate in conditiile aratate mai sus. Datele nu sunt transmise altor entitati.
Perioada de stocare a datelor personale
Date personale pe care ni le-ați transmis vor fi păstrate până în momentul în care hotăram să nu mai efectuam comunicări comerciale/ de promovare a unor produse si/ sau servicii sau ne anunțați că doriți să renunțați la primirea acestor comunicări.
Drepturile dumneavoastră și modul de exercitare al acestora
Conform prevederilor legale aplicabile, beneficiaţi de dreptul de a va retrage consimțământul, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor și dreptul la opoziţie.
Pentru exercitarea drepturilor dvs. vă rugăm să contactați direct responsabilul cu protecția datelor din cadrul SC D&D KLASSMAG S.R.L., la punctul de lucru din aleea Bibliotecii nr 10, Cluj-Napoca, jud Cluj, prin telefon la +(40) 756.945.643 sau prin e-mail: contact@fain-discount.ro.
Prelucrările de date speciale sau întemeiate pe consimțământ.
Nu sunt prelucrate date cu caracter personal speciale.